Niet alleen je IT'er leer je kennen, recruitment marketing automation is ook een middel voor de organisatie om efficiënter te werken:
LEES ALLES OVER 'THE CANDIDATE JOURNEY'
DE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION bij de werving van IT-professionals.
- Een beter inzicht in de behoefte van je latente IT'er door het opbouwen van profielen op basis van digitale ‘body language’
- Inzicht in wanneer een latente IT-professional klaar is om tot sollicitatie over te gaan, zodat recruitment zich op de juiste kandidaten kan richten
Middels recruitment marketing automation leer je de reis van je potentiële latente IT-professional, de candidate journey, kennen. Deze informatie is waardevol omdat het zorgt voor:
HET RESULTAAT:
Een groei van kwalitatief goede latente kandidaten en een betere band met je kandidaat, door middel van een gepersonaliseerde klantreis.
lees verder
meer productiviteit in de werving
stijging in Recruitment Qualified Leads (RQL)
hogere
engagement rate
omzetstijging
na 3 tot 6 maanden
Dit leidt tot:
LEES ALLES OVER 'THE CANDIDATE JOURNEY'
DE VOORDELEN
VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
bij de werving van
IT-professionals.
Middels recruitment marketing automation leer je de reis van je potentiële latente kandidaat, de candidate journey, kennen. Deze informatie is waardevol omdat het zorgt voor:
- Een beter inzicht in de behoefte van je latente IT'er door het opbouwen van profielen op basis van digitale ‘body language’
- Inzicht in wanneer een latente IT-professional klaar is om tot sollicitatie over te gaan, zodat recruitment zich op de juiste kandidaten kan richten
lees verder
stijging in Recruitment Qualified Leads (RQL)
HET RESULTAAT:
Een groei van kwalitatief goede latente kandidaten en een betere band met je kandidaat, door middel van een gepersonaliseerde klantreis.
Niet alleen je IT'er leer je kennen, recruitment marketing automation is ook een middel voor de organisatie om efficiënter te werken:
Dit leidt tot:
omzetstijging
na 3 tot 6 maanden
meer productiviteit in de werving
hogere
engagement rate