
lees verder
LEES ALLES OVER Outcome-based recruitmentmarketing
CAMPAGNE TECHNIEKEN
Om de potentiële latente kandidaat zo optimaal mogelijk te bedienen en de fases zo goed mogelijk door te laten lopen kunnen wij campagnes opzetten. Er zijn vier campagne technieken die toegepast kunnen worden.

Candidate Nurturing
4. PULSE-campagnes
Wanneer je kandidatendatabase versnelt aangevuld moet worden is het handig om deze campagnetechniek in te zetten. Op deze manier haal je, geheel geautomatiseerd en gepersonaliseerd, de juiste latente kandidaten groep binnen en brengt je direct tot een conversie.
3. Omnichannel nurture campagnes
Deze campagne techniek is complexer dan de anderen. Iedere interactie wordt namelijk realtime aangepast op basis van gedrag. Dat betekent dat de cadans, boodschap of het medium wordt aangepast op basis van eigen inbreng of algoritmes met behulp van machine learning.
2. If…Then campagnes
Dit is een iets intelligentere vorm van drip-marketing. Het is nog altijd een set specifieke berichten die gestuurd worden in een vaste cadans, maar hierin kan worden bijgestuurd op basis van de interactie met de potentieel latente kandidaat. Dat betekent dat er meerdere routes binnen de pijplijn mogelijk zijn.
1. Drip-campagnes
Een drip-campagne is een geautomatiseerde set berichten of mails die verstuurd worden volgens een specifieke tijdlijn. Het doel van drip-campagnes is om een logisch vervolg te geven aan een bezoeker na een specifieke actie. Dripcampagnes kunnen bijvoorbeeld goed worden ingezet bij aanmeldingen voor een event of training.
Drip- campagnes
If…Then Campagnes
Omnichannel nurture campagnes
PULSE - campagnes

CAMPAGNE TECHNIEKEN
Om de potentiële latente kandidaat zo optimaal mogelijk te bedienen en de fases zo goed mogelijk door te laten lopen kunnen wij campagnes opzetten. Er zijn vier campagne technieken die toegepast kunnen worden.
Drip- campagnes
If…Then Campagnes
Omnichannel nurture campagnes
PULSE - campagnes
1. Drip-campagnes
Een drip-campagne is een geautomatiseerde set berichten of mails die verstuurd worden volgens een specifieke tijdlijn. Het doel van drip-campagnes is om een logisch vervolg te geven aan een bezoeker na een specifieke actie. Dripcampagnes kunnen bijvoorbeeld goed worden ingezet bij aanmeldingen voor een event of training.
Candidate Nurturing
LEES ALLES OVER Outcome-based recruitmentmarketing
lees verder