PULSE campagnes

Omnichannel nurture campagnes

If…Then campagnes

Drip campagnes

Een drip campagne is een geautomatiseerde set berichten of mails die verstuurd worden volgens een specifieke tijdlijn. Het doel van drip campagnes is om een logisch vervolg te geven aan een bezoeker na een specifieke actie. Drip campagnes kunnen bijvoorbeeld goed worden ingezet bij aanmeldingen voor een event of training.

1. Drip campagnes

Dit is een iets intelligentere vorm van drip marketing. Het is nog altijd een set specifieke berichten die gestuurd worden in een vaste cadans, maar hierin kan worden bijgestuurd op basis van de interactie met de potentieel latente kandidaat. Dat betekent dat er meerdere routes binnen de pijplijn mogelijk zijn.

2. If…Then campagnes

Deze campagne techniek is complexer dan de andere. Iedere interactie wordt namelijk realtime aangepast op basis van gedrag. Dat betekent dat de cadans, boodschap of het medium wordt aangepast op basis van eigen inbreng of algoritmes met behulp van machine learning.

3. Omnichannel nurture campagnes

Wanneer je kandidatendatabase versneld aangevuld moet worden is het handig om deze campagnetechniek in te zetten. Op deze manier haal je, geheel geautomatiseerd en gepersonaliseerd, de juiste latente kandidatengroep binnen en brengt je direct tot een conversie.

4. PULSE campagnes

Candidate Nurturing

Om de latente kandidaat zo optimaal mogelijk te bedienen en de fases zo goed mogelijk door te laten lopen kunnen wij campagnes opzetten. Er zijn vier campagnetechnieken die toegepast kunnen worden.

CAMPAGNE TECHNIEKEN

Candidate Nurturing

Een drip campagne is een geautomatiseerde set berichten of mails die verstuurd worden volgens een specifieke tijdlijn. Het doel van drip campagnes is om een logisch vervolg te geven aan een bezoeker na een specifieke actie. Drip campagnes kunnen bijvoorbeeld goed worden ingezet bij aanmeldingen voor een event of training.

1. Drip campagnes

PULSE campagnes

Omnichannel nurture campagnes

If…Then campagnes

Drip campagnes

Om de latente kandidaat zo optimaal mogelijk te bedienen en de fases zo goed mogelijk door te laten lopen kunnen wij campagnes opzetten. Er zijn vier campagnetechnieken die toegepast kunnen worden.

CAMPAGNE TECHNIEKEN

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP Recruitment Marketing Automation garandeert een continue instroom van de juiste kandidaten. De beste kandidaten zijn niet op zoek naar jou. Recruitment is geen jacht, het is verleidingskracht.
Volledig scherm