We verleiden talent naar een plek en omgeving waar ze zich gelukkiger en nog beter thuis voelen.
3. Verleiden
Met behulp van waardevolle content de juiste latente kandidaten aantrekken en een adviseur worden op wie men vertrouwt.
2. Volgen
Met een warme database behaal je gegarandeerd hogere en betere conversie.
1. Vinden
Inbound Marketing is een bewezen methodiek om te werken aan commerciële groei. Het is gebaseerd op het uitgangspunt dat je de latente kandidaat helpt bij het bereiken van zijn doelen, wat direct resulteert in succes voor je eigen organisatie. De latente kandidaat, de behoefte en het aangaan van waardevolle en duurzame relaties staan volledig centraal in deze aanpak.
Vinden, volgen en verleiden is een continu proces: je bouwt al een relatie op ver voordat een talent überhaupt een baan overweegt. ‘Down the funnel’ kweek je merkvoorkeur en oogst je concrete interesse. Dat is een organisch proces, géén kwestie van pushen.
Door - geautomatiseerd - relevante content aan te bieden, ondersteun je de latente kandidaat bij zijn zoektocht naar een nieuwe baan.
Wie Recruitment Marketing Automation zegt, zegt Inbound Marketing. Het is onmogelijk succesvol Recruitment Marketing Automation in te zetten, zonder Inbound Marketing strategie.
INBOUND MARKETING
ALLE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
lees verder
ALLE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
lees verder
Met een warme database behaal je gegarandeerd hogere en betere conversie.
1. Vinden
Met behulp van waardevolle content de juiste latente kandidaten aantrekken en een adviseur worden op wie men vertrouwt.
2. Volgen
We verleiden talent naar een plek en omgeving waar ze zich gelukkiger en nog beter thuis voelen.
3. Delight
Inbound Marketing is een bewezen methodiek om te werken aan commerciële groei. Het is gebaseerd op het uitgangspunt dat je de latente kandidaat helpt bij het bereiken van zijn doelen, wat direct resulteert in succes voor je eigen organisatie. De latente kandidaat, de behoefte en het aangaan van waardevolle en duurzame relaties staan volledig centraal in deze aanpak.
Vinden, volgen en verleiden is een continu proces: je bouwt al een relatie op ver voordat een talent überhaupt een baan overweegt. ‘Down the funnel’ kweek je merkvoorkeur en oogst je concrete interesse. Dat is een organisch proces, géén kwestie van pushen.
Door - geautomatiseerd - relevante content aan te bieden, ondersteun je de latente kandidaat bij zijn zoektocht naar een nieuwe baan.
Wie Recruitment Marketing Automation zegt, zegt Inbound Marketing. Het is onmogelijk succesvol Recruitment Marketing Automation in te zetten, zonder Inbound Marketing strategie.
INBOUND MARKETING