
lees verder
ALLE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
INBOUND MARKETING
Door -geautomatiseerd- relevante content aan te bieden, ondersteun je de latente kandidaat bij zijn zoektocht naar een nieuwe baan.
Wie Recruitment Marketing Automation zegt, zegt Inbound Marketing. Het is onmogelijk succesvol Recruitment Marketing Automation in te zetten, zonder Inbound Marketing strategie.
Inbound Marketing is een bewezen methodiek om te werken aan commerciële groei. Het is gebaseerd op het uitgangspunt dat je de latente kandidaat helpt bij het bereiken van zijn doelen, wat direct resulteert in succes voor je eigen organisatie. De latente kandidaat, zijn behoefte, en het aangaan van waardevolle en duurzame relaties staan volledig centraal in deze aanpak.

1. Attract
met behulp van waardevolle content de juiste latente kandidaten aantrekken en een adviseur worden op wie men vertrouwt
2. Engage
het presenteren van inzichten die aansluiten op de uitdagingen van de kandidaat, op een manier die hem helpt bij de zoektocht naar een nieuwe baan
3. Delight
het bieden van hulp en ondersteuning voor, tijdens en na de sollicitatie, zodat het succes verzekerd is


INBOUND MARKETING
Door -geautomatiseerd- relevante content aan te bieden, ondersteun je de latente kandidaat bij zijn zoektocht naar een nieuwe baan.
Wie Recruitment Marketing Automation zegt, zegt Inbound Marketing. Het is onmogelijk succesvol Recruitment Marketing Automation in te zetten, zonder Inbound Marketing strategie.
Inbound Marketing is een bewezen methodiek om te werken aan commerciële groei. Het is gebaseerd op het uitgangspunt dat je de latente kandidaat helpt bij het bereiken van zijn doelen, wat direct resulteert in succes voor je eigen organisatie. De latente kandidaat, zijn behoefte, en het aangaan van waardevolle en duurzame relaties staan volledig centraal in deze aanpak.

3. Delight
het bieden van hulp en ondersteuning voor, tijdens en na de sollicitatie, zodat het succes verzekerd is
2. Engage
het presenteren van inzichten die aansluiten op de uitdagingen van de kandidaat, op een manier die hem helpt bij de zoektocht naar een nieuwe baan
1. Attract
met behulp van waardevolle content de juiste latente kandidaten aantrekken en een adviseur worden op wie men vertrouwt
lees verder
ALLE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION