lees verder
Outcome-based recruitment marketing draait volledig om data. Wanneer je Recruitment Marketing Automation inzet voor commerciële doelen is het ‘closed loop’ monitoren, analyseren en optimaliseren van flows en interacties een continu proces.
Als een outcome-based recruitment marketingstrategie goed wordt uitgevoerd, ben je niet alleen in staat het aantal latente kandidaten goed te voorspellen, maar weet je ook exact wat de bijdrage van recruitment marketing is aan het bedrijfsresultaat. Het maakt dat we onderbouwd en sneller kunnen bijsturen, en daarmee efficiënter en effectiever zijn.
Outcome-based recruitment marketing is de Heilige Graal van B2B-marketing. Recruitment Marketing Automation is hiervoor de basis.
Waar conventionele recruitment marketeers het succes vaak meten aan campagne-KPI’s, zoals het aantal kandidaten dat ze hebben opgeleverd, doen wij dat net even anders. Door gebruik te maken van outcome-based recruitment marketing. Dit is het accuraat voorspellen hoeveel business value de recruitment marketeers opleveren voor het bedrijf.
LEES HIER DE VUISTREGELS MARKETING AUTOMATION
lees verder
LEES HIER DE VUISTREGELS MARKETING AUTOMATION
Outcome-based recruitment marketing draait volledig om data. Wanneer je Recruitment Marketing Automation inzet voor commerciële doelen is het ‘closed loop’ monitoren, analyseren en optimaliseren van flows en interacties een continu proces.
Als een outcome-based recruitment marketingstrategie goed wordt uitgevoerd, ben je niet alleen in staat het aantal latente kandidaten goed te voorspellen, maar weet je ook exact wat de bijdrage van recruitment marketing is aan het bedrijfsresultaat. Het maakt dat we onderbouwd en sneller kunnen bijsturen, en daarmee efficiënter en effectiever zijn.
Outcome-based recruitment marketing is de Heilige Graal van B2B-marketing. Recruitment Marketing Automation is hiervoor de basis.
Waar conventionele recruitment marketeers het succes vaak meten aan campagne-KPI’s, zoals het aantal kandidaten dat ze hebben opgeleverd, doen wij dat net even anders. Door gebruik te maken van outcome based recruitment marketing. Dit is het accuraat voorspellen hoeveel business value de recruitment marketeers opleveren voor het bedrijf.
OUTCOME-BASED RECRUITMENT-
MARKETING