
LEES ALLES OVER 'THE CANDIDATE JOURNEY'
DE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
- Een beter inzicht in de behoefte van je latente kandidaat door het opbouwen van kandidaat profielen op basis van digitale ‘body language’
- Inzicht in wanneer een latente kandidaat klaar is om tot sollicitatie, zodat recruitment zich op de juiste kandidaten kan richten
Middels recruitment marketing automation leer je de reis van je potentiële latente kandidaat, de candidate journey, kennen. Deze informatie is waardevol omdat het zorgt voor:
HET RESULTAAT:
Een groei van kwalitatief goede latente kandidaten en een betere band met je kandidaat, door middel van een gepersonaliseerde klantreis.
meer productiviteit van recruitmentteams
stijging in Recruitment Qualified Leads (RQL)
hogere
engagement rate
omzetstijging
na 3 tot 6 maanden
Dit leidt tot:

lees verder
Niet alleen je kandidaat leer je kennen, recruitment marketing automation is ook een middel voor de organisatie om efficiënter te werken:
DE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
Middels recruitment marketing automation leer je de reis van je potentiële latente kandidaat, de candidate journey, kennen. Deze informatie is waardevol omdat het zorgt voor:
- Een beter inzicht in de behoefte van je latente kandidaat door het opbouwen van kandidaat profielen op basis van digitale ‘body language’
- Inzicht in wanneer een latente kandidaat klaar is om tot sollicitatie, zodat recruitment zich op de juiste kandidaten kan richten

lees verder

HET RESULTAAT:
Een groei van kwalitatief goede latente kandidaten en een betere band met je kandidaat, door middel van een gepersonaliseerde klantreis.
Niet alleen je kandidaat leer je kennen, recruitment marketing automation is ook een middel voor de organisatie om efficiënter te werken:
Dit leidt tot:
omzetstijging
na 3 tot 6 maanden
meer productiviteit van recruitmentteams
hogere
engagement rate
stijging in Recruitment Qualified Leads (RQL)
LEES ALLES OVER 'THE CANDIDATE JOURNEY'