Niet alleen je kandidaat leer je kennen, Recruitment Marketing Automation is ook een middel voor de organisatie om efficiënter te werken:
lees verder
Dit leidt tot:
omzetstijging
na 3 tot 6 maanden
hogere
engagement rate
stijging in Recruitment Qualified Leads (RQL)
meer productiviteit van recruitmentteams
HET RESULTAAT:
Een groei van kwalitatief goede latente kandidaten en een betere band met je kandidaat, door middel van een gepersonaliseerde klantreis.
Met Recruitment Marketing Automation leer je de reis van je potentiële latente kandidaat, de candidate journey, kennen. Deze informatie is waardevol omdat het zorgt voor:
Een beter inzicht in de behoefte van je latente kandidaat door het opbouwen van kandidaatprofielen op basis van digitale ‘body language’
Inzicht in wanneer een latente kandidaat klaar is om te solliciteren, zodat recruitment zich op de juiste kandidaten kan richten
DE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION
LEES ALLES OVER 'THE CANDIDATE JOURNEY'
LEES ALLES OVER 'THE CANDIDATE JOURNEY'
stijging in Recruitment Qualified Leads (RQL)
hogere
engagement rate
meer productiviteit van recruitmentteams
omzetstijging
na 3 tot 6 maanden
Dit leidt tot:
Niet alleen je kandidaat leer je kennen, Recruitment Marketing Automation is ook een middel voor de organisatie om efficiënter te werken:
HET RESULTAAT:
Een groei van kwalitatief goede latente kandidaten en een betere band met je kandidaat, door middel van een gepersonaliseerde klantreis.
lees verder
Een beter inzicht in de behoefte van je latente kandidaat door het opbouwen van kandidaatprofielen op basis van digitale ‘body language’
Inzicht in wanneer een latente kandidaat klaar is om te solliciteren, zodat recruitment zich op de juiste kandidaten kan richten
Middels recruitment marketing automation leer je de reis van je potentiële latente kandidaat, de candidate journey, kennen. Deze informatie is waardevol omdat het zorgt voor:
DE VOORDELEN VAN RECRUITMENT MARKETING AUTOMATION