CORONATIJD

IN GESPREK MET JILL MODES

algemeen directeur Exact PI


VOLGENS ALGEMEEN DIRECTEUR JILL MODES
IS DIT DE IDEALE TIJD OM IN BEWEGING
TE KOMEN

VOLGENS ALGEMEEN DIRECTEUR 
JILL MODES IS DIT DE IDEALE TIJD 
OM IN BEWEGING TE KOMEN. 

EN HOE KAN DAT BETER DAN OP 
HET RITME VAN UP IN BUSINESS?

Exact personeelsintermediair is een kleine maar kwalitatief hoogwaardige arbeidsbemiddelaar (detachering en werving&selectie). In deze coronatijd heeft Exact PI te maken met een teruglopend aantal vacatures en dus omzetverlies. Wie echter denkt dat ze er nu zitten te sippen en somberen, heeft het mis.

HOE GAAT HET MET JULLIE IN DEZE CORONACRISIS?

“Dat je ondanks de ellende echt iets kunt betekenen. In de samenleving zie je dat ook – eindelijk – gebeuren, dat mensen elkaar helpen, dat er aandacht is voor een ander. Ik probeer dat in mijn eigen organisatie en voor klanten ook te doen. Mensen opbeuren, positief te laten blijven, het licht aan het einde van de tunnel te laten zien.”

WAT IS DAN DIE KEERZIJDE VAN CORONA?

“Dat is wel een grappig verhaal, want eigenlijk ben ik het levende bewijs dat hun aanpak werkt. Via marketing automation zijn zij namelijk bij mij terechtgekomen in plaats van andersom. Wel kwam hun benadering precies op het goede moment, want bij Exact PI streven we een ambitieuze groei na en ik was net bezig met de vraag hoe we nog marktgerichter konden gaan werken. ‘De dames van UP’ zijn toen bij ons op bezoek gekomen en ze hebben me weggeblazen met hun verhaal. En dat doen ze nog steeds, moet ik zeggen.”

HOE IS DIE SAMENWERKING TOT STAND GEKOMEN?

CORONATIJD

IN GESPREK MET JILL MODES

algemeen directeur Exact IP


VOLGENS ALGEMEEN DIRECTEUR JILL MODES
IS DIT DE IDEALE TIJD
OM IN BEWEGING TE KOMEN

Exact personeelsintermediair is een kleine maar kwalitatief hoogwaardige arbeidsbemiddelaar (detachering en werving&selectie). In deze coronatijd heeft Exact PI te maken met een teruglopend aantal vacatures en dus omzetverlies. Wie echter denkt dat ze er nu zitten te sippen en somberen, heeft het mis.

VOLGENS ALGEMEEN DIRECTEUR
JILL MODES IS DIT DE IDEALE TIJD
OM IN BEWEGING TE KOMEN.

EN HOE KAN DAT BETER DAN OP
HET RITME VAN UP IN BUSINESS?

“Cijfermatig heeft die natuurlijk grote impact, de crisis kost ons omzet. Je kunt daar erg mee worstelen en over inzitten. Maar dat doe ik heel bewust niet. Uiteraard is corona op zichzelf vreselijk, zowel voor de gezondheid als de economie. Voor bedrijven heeft het virus in mijn ogen een keerzijde, zoals die van haat liefde is en van oorlog vrede.”

“Dat je ondanks de ellende echt iets kunt betekenen. In de samenleving zie je dat ook – eindelijk – gebeuren, dat mensen elkaar helpen, dat er aandacht is voor een ander. Ik probeer dat in mijn eigen organisatie en voor klanten ook te doen. Mensen opbeuren, positief te laten blijven, het licht aan het einde van de tunnel te laten zien.”

Exact personeelsintermediair is een kleine maar kwalitatief hoogwaardige arbeidsbemiddelaar (detachering en werving&selectie). In deze coronatijd heeft Exact PI te maken met een teruglopend aantal vacatures en dus omzetverlies. Wie echter denkt dat ze er nu zitten te sippen en somberen, heeft het mis.

“Door ze bijvoorbeeld erop
te wijzen dat dit een ideale
tijd is om in beweging
te komen.
Kansen te zien en te grijpen,
om zo helemaal klaar te zijn
voor de toekomst.

Een van die kansen is de
samenwerking met
UP in Business gebleken.”

“Om een voorbeeld te geven, in de vele meetings die we met elkaar hebben, stellen ze zich niet op als afstandelijke leverancier, maar echt als partner, als partij die zich aan Exact PI verbindt.

Dat doen ze onder meer door altijd in de ‘we’-vorm te spreken, waarmee ze dan Exact PI én UP bedoelen. We doen het echt samen. Het is maar een detail, maar wat mij betreft wel onderscheidend!”

WAT BEDOEL JE
MET DAT LAATSTE?

“Ik ben over veel dingen
enthousiast. Om te beginnen
natuurlijk hun hele methodiek.
Door een uitgekiend
contentritme benaderen ze
onze doelgroep heel gericht
en benutten ze ons
databasepotentieel optimaal.

Ze doen concrete toezeggingen
met betrekking tot hun
deliverables.

Daarnaast bestaat UP uit
krachtige, positieve
persoonlijkheden die echt
verantwoordelijkheid nemen
voor wat ze beloven. En die
tot in detail laten zien als
partner te willen optrekken.”

“Dat is wel een grappig verhaal, want eigenlijk ben ik het levende bewijs dat hun aanpak werkt. Via marketing automation zijn zij namelijk bij mij terechtgekomen in plaats van andersom. Wel kwam hun benadering precies op het goede moment, want bij Exact PI streven we een ambitieuze groei na en ik was net bezig met de vraag hoe we nog marktgerichter konden gaan werken. ‘De dames van UP’ zijn toen bij ons op bezoek gekomen en ze hebben me weggeblazen met hun verhaal. En dat doen ze nog steeds, moet ik zeggen.”

UP in Business

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.

Neem contact op

Laat hier een bericht achter.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.
Volledig scherm

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.