MAAK KENNIS
MET EEN AANTAL KLANTEN
CASES
ERIC MIJNSBERGEN

DGA Flextra-Groep
Detachering vaklieden

25% groei
door commercieel ritme

UITGELICHT

ERIC MIJNSBERGEN

DGA Flextra-Groep
Detachering vaklieden

“Onze ambitie is om structureel te groeien als complete groep. Dat kan alleen als we daar zowel aan de voor- als achterkant op ingericht zijn. UP heeft gezorgd voor meer structuur en een duidelijk proces. Sales is nu geen terugkerende taak meer. We hebben een constant commercieel ritme te pakken dat vanzelfsprekend is geworden binnen onze organisatie. 

Binnen de Flextra-Groep hebben we veel data. Voorheen deden we daar weinig mee. UP heeft gezorgd dat deze data inzichtelijk worden. Onze doelgroep met waardevolle vaklieden hoort nu structureel van ons. Zo hebben we samen met UP in het afgelopen jaar een omzetgroei van 25% weten te realiseren. Een prachtig resultaat.”

25% groei door
commercieel ritme

Wij hebben Caroline leren kennen als een inspirerende persoonlijkheid, die haar enthousiasme goed weet over te brengen en ondersteund wordt door een kundig team.

Zij zijn in korte tijd tot een diepgaande analyse gekomen van onze positie in de markt en onze business. UP heeft praktisch toepasbaar advies geleverd en heeft de structuur en ondersteuning geboden om dit in de praktijk te brengen.

Caroline en Esther zijn zeer persoonlijk betrokken bij onze organisatie en de succesvolle uitvoering van hun advies. Door UP hebben wij samenhang weten te brengen in onze acquisitieve inspanningen.

Directeur Legal People

NIENKE FOKMA

Wij hadden duidelijk de behoefte om onze mensen in een passende commerciële stand te brengen. Waren op zoek naar structuur en een commercieel ritme. UP heeft marketing en sales hetzelfde doel gegeven, heeft ritme in de manier van werken gebracht.

Een vast ritme in het proces is de perfecte basis voor een stijgend resultaat. Dit willen we consistent op de agenda houden. Onze mensen nemen nu zelf de verantwoordelijkheid en de regie in hun salesrol. We maken nu de beweging van het bezoeken van een prospect naar het verwelkomen van een concrete klant. Dit commerciële ritme levert niet alleen meer resultaat, maar ook meer werkplezier op.

Directeur Kasparov
Intermediair in financials

JASPER VAN ECK

“Onze sales was het best te vergelijken met los zand: we waren druk met heel veel dingen, maar konden niet aangeven waarmee precies. Een duidelijk plan en gerichte focus op de juiste prospects ontbrak. Wat wij nodig hadden was meer structuur en verantwoordelijkheid.

UP heeft focus en ritme aangebracht. Voor elke accountmanager hebben we een duidelijke richting bepaald en samen met hen hebben we vastgesteld wat reële jaartargets zijn. Dat hebben we vertaald naar wekelijkse output, zodat we daar structureel op kunnen terugpakken. Het resultaat was een omslag in het gedrag van de accountmanagers, en een goede commerciële flow.

We weten nu wat we van een accountmanager mogen verwachten. Dat maakt de aansturing een stuk eenvoudiger. De gesprekken zijn geen eenrichtingsverkeer meer. Samen kijken we hoe doelstellingen kunnen worden behaald en waar ondersteuning nodig is. Meer rust dus en meer resultaat!”

Meer rust, meer resultaat!

Oprichter en eigenaar Mettom Payrolling
Advies en begeleiding op HR-gebied

ROB TOONDERS

INTERVIEW MET CAROLINE

CASES
MAAK KENNIS
MET EEN AANTAL KLANTEN
ERIC MIJNSBERGEN

DGA Flextra-Groep
Detachering vaklieden

25% groei
door commercieel ritme

UITGELICHT

ERIC MIJNSBERGEN

DGA Flextra-Groep
Detachering vaklieden

“Onze ambitie is om structureel te groeien als complete groep. Dat kan alleen als we daar zowel aan de voor- als achterkant op ingericht zijn. UP heeft gezorgd voor meer structuur en een duidelijk proces. Sales is nu geen terugkerende taak meer. We hebben een constant commercieel ritme te pakken dat vanzelfsprekend is geworden binnen onze organisatie. 

Binnen de Flextra-Groep hebben we veel data. Voorheen deden we daar weinig mee. UP heeft gezorgd dat deze data inzichtelijk worden. Onze doelgroep met waardevolle vaklieden hoort nu structureel van ons. Zo hebben we samen met UP in het afgelopen jaar een omzetgroei van 25% weten te realiseren. Een prachtig resultaat.”

25% groei door commercieel ritme

Wij hebben Caroline leren kennen als een inspirerende persoonlijkheid, die haar enthousiasme goed weet over te brengen en ondersteund wordt door een kundig team.

Zij zijn in korte tijd tot een diepgaande analyse gekomen van onze positie in de markt en onze business. UP heeft praktisch toepasbaar advies geleverd en heeft de structuur en ondersteuning geboden om dit in de praktijk te brengen.

Caroline en Esther zijn zeer persoonlijk betrokken bij onze organisatie en de succesvolle uitvoering van hun advies. Door UP hebben wij samenhang weten te brengen in onze acquisitieve inspanningen.

Directeur Legal People

NIENKE FOKMA

Wij hadden duidelijk de behoefte om onze mensen in een passende commerciële stand te brengen. Waren op zoek naar structuur en een commercieel ritme. UP heeft marketing en sales hetzelfde doel gegeven, heeft ritme in de manier van werken gebracht.

Een vast ritme in het proces is de perfecte basis voor een stijgend resultaat. Dit willen we consistent op de agenda houden. Onze mensen nemen nu zelf de verantwoordelijkheid en de regie in hun salesrol. We maken nu de beweging van het bezoeken van een prospect naar het verwelkomen van een concrete klant. Dit commerciële ritme levert niet alleen meer resultaat, maar ook meer werkplezier op.

Directeur Kasparov
Intermediair in financials

JASPER VAN ECK
Meer rust, meer resultaat!

Oprichter en eigenaar Mettom Payrolling
Advies en begeleiding op HR-gebied

“Onze sales was het best te vergelijken met los zand: we waren druk met heel veel dingen, maar konden niet aangeven waarmee precies. Een duidelijk plan en gerichte focus op de juiste prospects ontbrak. Wat wij nodig hadden was meer structuur en verantwoordelijkheid.

UP heeft focus en ritme aangebracht. Voor elke accountmanager hebben we een duidelijke richting bepaald en samen met hen hebben we vastgesteld wat reële jaartargets zijn. Dat hebben we vertaald naar wekelijkse output, zodat we daar structureel op kunnen terugpakken. Het resultaat was een omslag in het gedrag van de accountmanagers, en een goede commerciële flow.

We weten nu wat we van een accountmanager mogen verwachten. Dat maakt de aansturing een stuk eenvoudiger. De gesprekken zijn geen eenrichtingsverkeer meer. Samen kijken we hoe doelstellingen kunnen worden behaald en waar ondersteuning nodig is. Meer rust dus en meer resultaat!”

ROB TOONDERS

UP in Business

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.

Neem contact op

Laat hier een bericht achter.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.
Volledig scherm

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.