Caroline Pols
Esther Moelands
Mirthe Wildeman Christel van Rijsewijk

REDACTIETEAM

Caroline Pols
Esther Moelands
Mirthe Wildem
an

INTERVIEWS

Wilbert Rosema

FOTOGRAFIE

Margo Rouwhorst
Rutger Bolier

OPMAAK I TECHNIEK

Gehele of gedeeltelijke overname van artikelen is alleen toegestaan na schriftelijke toestemming van het redactieteam. UP in Business aanvaardt geen aansprakelijkheid voor persoonlijke of materiële schade veroorzaakt door onjuistheden in de tekst. Aan de inhoud van deze uitgave kunnen geen rechten worden ontleend.

What’s UP Magezine is
een publicatie van UP in business
Partnership Up met Adriba VU

UP
Wilhelminasingel 1c
4818 AA Breda
06. 120 119 10

ADRESGEGEVENS

ADRIBA maakt wetenschappelijke inzichten geschikt voor het bedrijfsleven en vraagt aandacht voor een andere manier van managen en sturen op gedrag. Daarin vinden Up in business en ADRIBA VU elkaar.

Caroline Pols
Esther Moelands
Mirthe Wildeman Christel van Rijsewijk

REDACTIETEAM

Caroline Pols
Esther Moelands
Mirthe Wildem
an

INTERVIEWS

Wilbert Rosema

FOTOGRAFIE

Margo Rouwhorst
Rutger Bolier

OPMAAK I TECHNIEK

Gehele of gedeeltelijke overname van artikelen is alleen toegestaan na schriftelijke toestemming van het redactieteam. UP in Business aanvaardt geen aansprakelijkheid voor persoonlijke of materiële schade veroorzaakt door onjuistheden in de tekst. Aan de inhoud van deze uitgave kunnen geen rechten worden ontleend.

What’s UP Magezine is
een publicatie van UP in business
Partnership Up met Adriba VU

UP
Wilhelminasingel 1c
4818 AA Breda
06. 120 119 10

ADRESGEGEVENS

ADRIBA maakt wetenschappelijke inzichten geschikt voor het bedrijfsleven en vraagt aandacht voor een andere manier van managen en sturen op gedrag. Daarin vinden Up in business en ADRIBA VU elkaar.

UP in Business

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.

Neem contact op

Laat hier een bericht achter.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.
Volledig scherm

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.