Founder van UP
CAROLINE POLS

Mijn drijfveer is organisaties te laten floreren.

Als partner bij UP help ik ondernemers – hun organisatie en mensen – graag naar aantoonbare en duurzame (sales)resultaten. Samen kijken hoe we dingen beter en slimmer kunnen doen. Met mijn ervaring in recruitment én sales als solide basis.

MIRTHE WILDEMAN
Partner
Partner
ESTHER MOELANDS

Ik vertel het verhaal van UP en haar opdrachtgevers. Schaaf net zo lang tot het werkt, voor de opdrachtgever en voor zijn doelgroep. Met ruim 27 jaar werkervaring op het gebied van (marketing)communicatie weet ik inmiddels....

CHRISTEL VAN RIJSEWIJK
Copywriter/communicatieadviseur

Ik geef vorm aan het gevoel, het verhaal van mijn opdrachtgevers. Visualiseer het op een creatieve manier. Ben fantasierijk en origineel in het bedenken van nieuwe ontwerpen en concepten.

MARGO ROUWHORST
Creative

Mijn drijfveer is het analyseren van data. Verbanden kunnen leggen om daarmee beter grip te krijgen op actie en reactie van de doelgroep.

THOMAS VAN MEER
Online marketeer
LET’S
TEAM UP

CAROLINE
POLS
Founder van UP

IK BEN FOUNDER VAN UP
Mijn drijfveer is organisaties te laten floreren.

MIJN PASSIE
Het ultieme uit mensen en organisaties halen.

MIJN DOEL
Het realiseren van een aantoonbaar beter en duurzaam resultaat.

MIJN KRACHT
Ik heb een bijzonder oog voor strategie en de vertaling van product-markt-combinaties naar de verkooppraktijk. Daarbij maak ik  gebruik van een effectieve en efficiënte marktbewerkingsaanpak.

Hiermee heb ik me sinds 1997 beziggehouden. In mijn laatste rol als  Salesdirector heb ik gezien hoe het goede ‘oud’ nog slimmer met het  goede ‘nieuw’ te combineren is. Dit heeft keer op keer aantoonbaar en  duurzaam resultaat opgeleverd, in verschillende branches.

Met Up wil ik ook uw organisatie een boost geven. Het recept ligt er. Zijn wij binnenkort up in business?

CAROLINE
POLS
Founder van UP

IK BEN PARTNER
Mijn zakelijke drijfveer is bedrijven, teams en mensen te laten winnen. Groeien samen met mensen. Het bouwen en uitbouwen van blijvend commercieel succes.

MIJN PASSIE
Iets tot een succes maken, samen met anderen. Dat is mijn passie. Op zakelijk gebied, maar ook privé. Ik houd ervan om samen met mijn gezin, familie en vrienden veel lol te maken, lekker te eten en avonturen te beleven.

MIJN DOEL
Samen met mijn klanten de juiste keuzes maken om kwantificeerbaar resultaat te behalen. Met gedegen analyses, pragmatische doorvertalingen en de juiste combinatie van online en offline inspanningen.

MIJN KRACHT
Ik ben zeer pragmatisch, resultaatgericht en ondernemend. De stap zetten van plan naar executie is voor mij vanzelfsprekend. Doorvertalen naar taken, oplossingen bieden, sturen op successen, samen met mijn klant.

Bij UP kan ik doen waar ik echt blij van word. En wat aansluit bij mijn drijfveren, zowel zakelijk als persoonlijk: mensen en organisaties concrete handvatten en inzichten geven in hun business. En hen zo helpen te winnen in hun markt. Samen met mijn klanten en met het team van UP wil ik nog veel nieuwe avonturen beleven.

ESTHER
MOERLANDS
Partner

IK BEN PARTNER
Als partner bij UP help ik ondernemers – hun organisatie en mensen –  graag naar aantoonbare en duurzame (sales)resultaten. Samen kijken hoe  we dingen beter en slimmer kunnen doen. Met mijn ervaring in recruitment én sales als solide basis.

MIJN PASSIE
Als telg uit een echte ondernemersfamilie wist ik het al vroeg: hard  werken en het beste uit jezelf en anderen halen iets is wat nu eenmaal  in mijn DNA zit. Een kwestie van nature én nurture. De combinatie van  (online) recruitment en sales vind ik geweldig. Intensief samenwerken  met ondernemers is waar mijn bloed sneller van gaat stromen.

MIJN DOEL
De vertaalslag maken van strategie naar executie. Dit blijkt voor  organisaties vaak weerbarstiger dan gedacht. Zij komen in de knel na het  opstellen van ambitieuze plannen. Er gaat steeds meer energie zitten in  het wegpoetsen, uitleggen en corrigeren van de verschillen tussen plan  en uitvoering. Ik geef onze klanten graag concrete handvatten.

MIJN KRACHT
Samen met mensen en organisaties continu kijken hoe dingen beter en  slimmer kunnen. Waar liggen er nog kansen en hoe kunnen we samen  groeien? Zo werken we toe naar een kwantificeerbaar resultaat. Een  juiste combinatie van online en offline sales, dat is waar ik in geloof.

MIRTHE
WILDEMANS
Partner

IK BEN COPYWRITER/COMMUNICATIEADVISEUR
Ik vertel het verhaal van UP en haar opdrachtgevers. Schaaf net zo lang  tot het werkt, voor de opdrachtgever en voor zijn doelgroep. Met ruim 27  jaar werkervaring op het gebied van (marketing)communicatie weet ik  inmiddels waar mijn toegevoegde waarde ligt.

MIJN PASSIE
Geef mij informatie en ik ga puzzelen, stoeien, componeren tot het een  duidelijk en prettig leesbaar verhaal is. Het verhaal van de  opdrachtgever. Zijn passie wordt mijn passie, samen raken we zijn  doelgroep.

MIJN DOEL
Een band scheppen tussen de opdrachtgever en zijn doelgroep. Zijn  verhaal vertellen in zijn eigen taal, de taal van zijn doelgroep. Met  woorden die beelden oproepen en vertrouwen geven. What you see is what  you get: je weet met wie je in zee gaat.

MIJN KRACHT

Snel tot de kern komen en deze verpakken tot een cadeautje voor de  doelgroep. In welke (tekst)vorm dan ook. Schrijven gaat vanzelf.  Organiseren, plannen en coördineren zijn mijn tweede natuur. Plezier  hebben in wat je doet staat voorop.

CHRISTEL
VAN RIJSEWIJK
Copywriter/communicatieadviseur

IK BEN
Margo Rouwhorst

IK BEN CREATIEF
Ik geef vorm aan het gevoel, het verhaal van mijn opdrachtgevers.  Visualiseer het op een creatieve manier. Ben fantasierijk en origineel  in het bedenken van nieuwe ontwerpen en concepten.

MIJN PASSIE
Geen vraag, geen opdrachtgever is hetzelfde. Ik wil steeds uniek en vernieuwend zijn met mijn creatieve oplossingen.

MIJN DOEL
Verfrissend en verrassend blijven in mijn creaties. Met tevreden klanten vanuit ieder perspectief.

MIJN KRACHT
Dat is mijn drang, mijn drift, mijn energie, mijn hartstocht en liefde  om mijn opdrachtgevers telkens weer te verrassen met het eindresultaat:  een onderscheidend concept of ontwerp waarin de opdrachtgever zichzelf herkent.

MARGO
ROUWHORST
Creative

IK BEN ONLINE MARKETEER
Mijn drijfveer is het analyseren van data. Verbanden kunnen leggen om  daarmee beter grip te krijgen op actie en reactie van de doelgroep.

MIJN PASSIE
Data analyseren om de essentie eruit te halen voor onze opdrachtgevers. Zodat ze nog beter worden in wat ze doen.

MIJN DOEL
Volledige regie hebben over rapportages en dashboards van de  opdrachtgevers van UP. Zelfstandig dashboards bouwen, op maat en in lijn  met de behoefte van onze opdrachtgevers.

MIJN KRACHT
Mijn daadkracht en snelheid in het analyseren van data en het maken van rapportages. Getting things done.

THOMAS
VAN MEER
Online marketeer

LET’S
TEAM UP

Mijn drijfveer is het analyseren van data. Verbanden kunnen leggen om daarmee beter grip te krijgen op actie en reactie van de doelgroep.

THOMAS VAN MEER
Online marketeer

Ik geef vorm aan het gevoel, het verhaal van mijn opdrachtgevers. Visualiseer het op een creatieve manier. Ben fantasierijk en origineel in het bedenken van nieuwe ontwerpen en concepten.

MARGO ROUWHORST
Creative

Ik vertel het verhaal van UP en haar opdrachtgevers. Schaaf net zo lang tot het werkt, voor de opdrachtgever en voor zijn doelgroep. Met ruim 27 jaar werkervaring op het gebied van (marketing)communicatie weet ik inmiddels....

CHRISTEL VAN RIJSEWIJK
Copywriter/communicatieadviseur
Partner
ESTHER MOELANDS

Als partner bij UP help ik ondernemers – hun organisatie en mensen – graag naar aantoonbare en duurzame (sales)resultaten. Samen kijken hoe we dingen beter en slimmer kunnen doen. Met mijn ervaring in recruitment én sales als solide basis.

MIRTHE WILDEMAN
Partner
Founder van UP
CAROLINE POLS

Mijn drijfveer is organisaties te laten floreren.

IK BEN FOUNDER VAN UP
Mijn drijfveer is organisaties te laten floreren.

MIJN PASSIE
Het ultieme uit mensen en organisaties halen.

MIJN DOEL
Het realiseren van een aantoonbaar beter en duurzaam resultaat.

MIJN KRACHT
Ik heb een bijzonder oog voor strategie en de vertaling van product-markt-combinaties naar de verkooppraktijk. Daarbij maak ik  gebruik van een effectieve en efficiënte marktbewerkingsaanpak.

Hiermee heb ik me sinds 1997 beziggehouden. In mijn laatste rol als  Salesdirector heb ik gezien hoe het goede ‘oud’ nog slimmer met het  goede ‘nieuw’ te combineren is. Dit heeft keer op keer aantoonbaar en  duurzaam resultaat opgeleverd, in verschillende branches.

Met Up wil ik ook uw organisatie een boost geven. Het recept ligt er. Zijn wij binnenkort up in business?

CAROLINE
POLS
Founder van UP

ESTHER
MOERLANDS
Partner

IK BEN PARTNER
Mijn zakelijke drijfveer is bedrijven, teams en mensen te laten winnen. Groeien samen met mensen. Het bouwen en uitbouwen van blijvend commercieel succes.

MIJN PASSIE
Iets tot een succes maken, samen met anderen. Dat is mijn passie. Op zakelijk gebied, maar ook privé. Ik houd ervan om samen met mijn gezin, familie en vrienden veel lol te maken, lekker te eten en avonturen te beleven.

MIJN DOEL
Samen met mijn klanten de juiste keuzes maken om kwantificeerbaar resultaat te behalen. Met gedegen analyses, pragmatische doorvertalingen en de juiste combinatie van online en offline inspanningen.

MIJN KRACHT
Ik ben zeer pragmatisch, resultaatgericht en ondernemend. De stap zetten van plan naar executie is voor mij vanzelfsprekend. Doorvertalen naar taken, oplossingen bieden, sturen op successen, samen met mijn klant.

Bij UP kan ik doen waar ik echt blij van word. En wat aansluit bij mijn drijfveren, zowel zakelijk als persoonlijk: mensen en organisaties concrete handvatten en inzichten geven in hun business. En hen zo helpen te winnen in hun markt. Samen met mijn klanten en met het team van UP wil ik nog veel nieuwe avonturen beleven.

MIRTHE
WILDEMANS
Partner

IK BEN PARTNER
Als partner bij UP help ik ondernemers – hun organisatie en mensen –  graag naar aantoonbare en duurzame (sales)resultaten. Samen kijken hoe  we dingen beter en slimmer kunnen doen. Met mijn ervaring in recruitment én sales als solide basis.

MIJN PASSIE
Als telg uit een echte ondernemersfamilie wist ik het al vroeg: hard  werken en het beste uit jezelf en anderen halen iets is wat nu eenmaal  in mijn DNA zit. Een kwestie van nature én nurture. De combinatie van  (online) recruitment en sales vind ik geweldig. Intensief samenwerken  met ondernemers is waar mijn bloed sneller van gaat stromen.

MIJN DOEL
De vertaalslag maken van strategie naar executie. Dit blijkt voor  organisaties vaak weerbarstiger dan gedacht. Zij komen in de knel na het  opstellen van ambitieuze plannen. Er gaat steeds meer energie zitten in  het wegpoetsen, uitleggen en corrigeren van de verschillen tussen plan  en uitvoering. Ik geef onze klanten graag concrete handvatten.

MIJN KRACHT
Samen met mensen en organisaties continu kijken hoe dingen beter en  slimmer kunnen. Waar liggen er nog kansen en hoe kunnen we samen  groeien? Zo werken we toe naar een kwantificeerbaar resultaat. Een  juiste combinatie van online en offline sales, dat is waar ik in geloof.

CHRISTEL
VAN RIJSEWIJK

IK BEN COPYWRITER/COMMUNICATIEADVISEUR
Ik vertel het verhaal van UP en haar opdrachtgevers. Schaaf net zo lang  tot het werkt, voor de opdrachtgever en voor zijn doelgroep. Met ruim 27  jaar werkervaring op het gebied van (marketing)communicatie weet ik  inmiddels waar mijn toegevoegde waarde ligt.

MIJN PASSIE
Geef mij informatie en ik ga puzzelen, stoeien, componeren tot het een  duidelijk en prettig leesbaar verhaal is. Het verhaal van de  opdrachtgever. Zijn passie wordt mijn passie, samen raken we zijn  doelgroep.

MIJN DOEL
Een band scheppen tussen de opdrachtgever en zijn doelgroep. Zijn  verhaal vertellen in zijn eigen taal, de taal van zijn doelgroep. Met  woorden die beelden oproepen en vertrouwen geven. What you see is what  you get: je weet met wie je in zee gaat.

MIJN KRACHT

Snel tot de kern komen en deze verpakken tot een cadeautje voor de  doelgroep. In welke (tekst)vorm dan ook. Schrijven gaat vanzelf.  Organiseren, plannen en coördineren zijn mijn tweede natuur. Plezier  hebben in wat je doet staat voorop.

Copywriter/
communicatieadviseur

MARGO
ROUWHORST
Creative

IK BEN
Margo Rouwhorst

IK BEN CREATIEF
Ik geef vorm aan het gevoel, het verhaal van mijn opdrachtgevers.  Visualiseer het op een creatieve manier. Ben fantasierijk en origineel  in het bedenken van nieuwe ontwerpen en concepten.

MIJN PASSIE
Geen vraag, geen opdrachtgever is hetzelfde. Ik wil steeds uniek en vernieuwend zijn met mijn creatieve oplossingen.

MIJN DOEL
Verfrissend en verrassend blijven in mijn creaties. Met tevreden klanten vanuit ieder perspectief.

MIJN KRACHT
Dat is mijn drang, mijn drift, mijn energie, mijn hartstocht en liefde  om mijn opdrachtgevers telkens weer te verrassen met het eindresultaat:  een onderscheidend concept of ontwerp waarin de opdrachtgever zichzelf herkent.

THOMAS
VAN MEER
Online marketeer

IK BEN ONLINE MARKETEER
Mijn drijfveer is het analyseren van data. Verbanden kunnen leggen om  daarmee beter grip te krijgen op actie en reactie van de doelgroep.

MIJN PASSIE
Data analyseren om de essentie eruit te halen voor onze opdrachtgevers. Zodat ze nog beter worden in wat ze doen.

MIJN DOEL
Volledige regie hebben over rapportages en dashboards van de  opdrachtgevers van UP. Zelfstandig dashboards bouwen, op maat en in lijn  met de behoefte van onze opdrachtgevers.

MIJN KRACHT
Mijn daadkracht en snelheid in het analyseren van data en het maken van rapportages. Getting things done.

UP in Business

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.

Neem contact op

Laat hier een bericht achter.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.
Volledig scherm

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.