MAAK KENNIS
MET EEN AANTAL
OPDRACHTGEVERS

CASES

“Ruim twee jaar geleden heeft UP bij ons marketing automation geïmplementeerd. Wij konden UP te allen tijde benaderen voor support en werden zo snel wegwijs in alle mogelijkheden. Mede daardoor zijn wij nu volledig autonoom. Wij laten de machine zelfstandig draaien, draaien aan de knoppen en hebben nu grip op hoe we steeds beter en relevanter worden. Zo creëren we warme leads die we gericht opvolgen. En weten we precies wanneer er extra actie nodig is om sales een extra boost te kunnen geven.

We groeien snel. Toch weten ook de nieuwe salescollega’s marketing snel te vinden.
Ze zien bij collega’s wat het oplevert als het systeem voor hen werkt. Sales en marketing trekken nu volwaardig samen op. Want marketing ondersteunt sales om makkelijker, leuker en effectiever de markt naar zich toe te halen. Het commerciële ritme zorgt voor continuïteit, zorgt ervoor dat sales nooit in een gat valt. We hebben het systeem inmiddels zo goed ingericht, dat de kanalen naadloos op elkaar aansluiten. Het werkt als klik en go: snel en effectief. Daarmee is er een mooie closed loop tussen marketing en sales ontstaan. Zo zorgen we dat content altijd relevant is en aansluit bij de behoefte van de markt. De warme leads die dat oplevert, hoeven we alleen nog maar in te koppen.”

Marketing manager Stone Business Associates

CAROLINE PIETERSEN
“Mooie closed loop marketing en sales”

“Caroline heb ik ingevlogen om me te helpen in een verandertraject waarbij de blik van binnen naar buiten moest bewegen. De commerciële resultaten stonden onder druk toen ik binnenkwam als interim-directeur. Het team was niet gewend om te worden aangesproken op input en output. Dat veranderde snel. UP partner Esther zorgde iedere week voor de juiste stuurinformatie, waar ik dankbaar gebruik van maakte. Het resultaat was een nieuw ritme van sales met aantoonbare resultaten. Niet iedereen kon of wilde mee in het nieuwe ritme. Ook daarin vond ik in UP een dankbare sparringpartner. Mooi van de benadering is dat je het niet uitbesteed: je zet er als het ware tijdelijk een versnelling op. Waarbij het team snel went aan een ritme dat resultaten oplevert en daarom zichzelf versterkt…”

Interim-directeur Studentalent
Specialist in bemiddelen HBO/WO studenten

KEES-JAN KUIJER
"Nieuw salesritme met aantoonbare
resultaten. Dankbare sparringspartner
in verandertraject"

“Aan commercie kun je op verschillende manieren invulling geven. Maar welke vorm past het beste bij ons? UP is breed met ons gaan meekijken. Naar de mens, het proces en de organisatie. Een complete aanpak die ons veel heeft opgeleverd.

Commercie hebben we nu vormgegeven in lijn met wie we zijn en waar onze kracht ligt. UP heeft ons geleerd dat commercie een vanzelfsprekend ritme binnen je organisatie moet zijn. We hebben inmiddels een duurzaam commercieel ritme. Dit geeft ons houvast en structuur.”

Manager Werving & Selectie Kasparov
Intermediair in financials

LENNEKE WILLIG

“UP heeft ons een commercieel ritme gebracht, zowel online als offline. Wij houden nu op een structurele manier focus op sales. Wij zijn in staat meer uit klanten te halen, waarbij wij over onze eigen Business Line heen kijken. Op die manier leveren wij onze diensten in de meest brede zin aan onze klanten. UP heeft kennis en ervaring in de arbeidsbemiddelingsbranche. Dat merk je. Het zijn vakvrouwen die op een energieke manier waarde toevoegen en tegelijk streven naar autonomie. De aanpak van UP kunnen wij nu dan ook autonoom voortzetten.”

Business Manager Stone Business Associates
Persoonlijk interim maatwerk (Specialisten in bedrijfsvoering)

DENE DAMEN-SORENSEN

“Energieke vakvrouwen”

/

“We wilden het tempo verhogen en het salesproces optimaliseren. Daarnaast wilden we ook marketing automation introduceren. Samen met UP hebben we een flinke slag gemaakt. We hebben eerst de behoefte geïnventariseerd. Daarop volgde de kitchen review, de UP analyse. Op basis daarvan hebben we het plan van aanpak opgesteld. Samen met het team, zodat het meteen werd gedragen.

Het was mooi om te zien hoe de salesmensen zelf de antwoorden gaven op de vragen waar we voor stonden. Een sterk staaltje co-creatie. Het heeft ons een gemotiveerd en gedreven team met een duidelijke focus opgeleverd. De organisatie is gegroeid en onze naamsbekendheid is toegenomen.Een mooi resultaat waarmee we een goede basis hebben gelegd voor de komende jaren. Nu gaan we verder optimaliseren en toewerken naar marketing automation. Wij zijn een tevreden klant.”

Managing Director Abilitec
Technische detachering en consultancy

PETER GERLACH
"Sterk staaltje co-creatie"
CASES
MAAK KENNIS
MET EEN AANTAL
OPDRACHTGEVERS

CASES

“Ruim twee jaar geleden heeft UP bij ons marketing automation geïmplementeerd. Wij konden UP te allen tijde benaderen voor support en werden zo snel wegwijs in alle mogelijkheden. Mede daardoor zijn wij nu volledig autonoom. Wij laten de machine zelfstandig draaien, draaien aan de knoppen en hebben nu grip op hoe we steeds beter en relevanter worden. Zo creëren we warme leads die we gericht opvolgen. En weten we precies wanneer er extra actie nodig is om sales een extra boost te kunnen geven.

We groeien snel. Toch weten ook de nieuwe salescollega’s marketing snel te vinden. Ze zien bij collega’s wat het oplevert als het systeem voor hen werkt. Sales en marketing trekken nu volwaardig samen op. Want marketing ondersteunt sales om makkelijker, leuker en effectiever de markt naar zich toe te halen. Het commerciële ritme zorgt voor continuïteit, zorgt ervoor dat sales nooit in een gat valt. We hebben het systeem inmiddels zo goed ingericht, dat de kanalen naadloos op elkaar aansluiten. Het werkt als klik en go: snel en effectief. Daarmee is er een mooie closed loop tussen marketing en sales ontstaan. Zo zorgen we dat content altijd relevant is en aansluit bij de behoefte van de markt. De warme leads die dat oplevert, hoeven we alleen nog maar in te koppen.”

Marketing manager Stone Business Associates

CAROLINE PIETERSEN
“Mooie closed loop marketing
en sales”

“Caroline heb ik ingevlogen om me te helpen in een verandertraject waarbij de blik van binnen naar buiten moest bewegen. De commerciële resultaten stonden onder druk toen ik binnenkwam als interim-directeur. Het team was niet gewend om te worden aangesproken op input en output. Dat veranderde snel. UP partner Esther zorgde iedere week voor de juiste stuurinformatie, waar ik dankbaar gebruik van maakte. Het resultaat was een nieuw ritme van sales met aantoonbare resultaten. Niet iedereen kon of wilde mee in het nieuwe ritme. Ook daarin vond ik in UP een dankbare sparringpartner. Mooi van de benadering is dat je het niet uitbesteed: je zet er als het ware tijdelijk een versnelling op. Waarbij het team snel went aan een ritme dat resultaten oplevert en daarom zichzelf versterkt…”

Interim-directeur Studentalent
Specialist in bemiddelen HBO/WO studenten

KEES-JAN KUIJER
"Nieuw salesritme met
aantoonbare resultaten.
Dankbare sparringspartner
in verandertraject"

Manager Werving & Selectie Kasparov
Intermediair in financials

“Aan commercie kun je op verschillende manieren invulling geven. Maar welke vorm past het beste bij ons? UP is breed met ons gaan meekijken. Naar de mens, het proces en de organisatie. Een complete aanpak die ons veel heeft opgeleverd.

Commercie hebben we nu vormgegeven in lijn met wie we zijn en waar onze kracht ligt. UP heeft ons geleerd dat commercie een vanzelfsprekend ritme binnen je organisatie moet zijn. We hebben inmiddels een duurzaam commercieel ritme. Dit geeft ons houvast en structuur.”

LENNEKE WILLIG

“We wilden het tempo verhogen en het salesproces optimaliseren. Daarnaast wilden we ook marketing automation introduceren. Samen met UP hebben we een flinke slag gemaakt. We hebben eerst de behoefte geïnventariseerd. Daarop volgde de kitchen review, de UP analyse. Op basis daarvan hebben we het plan van aanpak opgesteld. Samen met het team, zodat het meteen werd gedragen.

Het was mooi om te zien hoe de salesmensen zelf de antwoorden gaven op de vragen waar we voor stonden. Een sterk staaltje co-creatie. Het heeft ons een gemotiveerd en gedreven team met een duidelijke focus opgeleverd. De organisatie is gegroeid en onze naamsbekendheid is toegenomen.Een mooi resultaat waarmee we een goede basis hebben gelegd voor de komende jaren. Nu gaan we verder optimaliseren en toewerken naar marketing automation. Wij zijn een tevreden klant.”

Managing Director Abilitec
Technische detachering en consultancy

PETER GERLACH
"Sterk staaltje co-creatie"

“UP heeft ons een commercieel ritme gebracht, zowel online als offline. Wij houden nu op een structurele manier focus op sales. Wij zijn in staat meer uit klanten te halen, waarbij wij over onze eigen Business Line heen kijken. Op die manier leveren wij onze diensten in de meest brede zin aan onze klanten. UP heeft kennis en ervaring in de arbeidsbemiddelingsbranche. Dat merk je. Het zijn vakvrouwen die op een energieke manier waarde toevoegen en tegelijk streven naar autonomie. De aanpak van UP kunnen wij nu dan ook autonoom voortzetten.”

Business Manager Stone Business Associates
Persoonlijk interim maatwerk (Specialisten in bedrijfsvoering)

DENE
DAMEN-SORENSEN
/

“Energieke vakvrouwen”

UP in Business

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.

Neem contact op

Laat hier een bericht achter.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.
Volledig scherm

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.