Productiviteitsstijging van minimaal 20%
bij sales consultants en/of recruiters

FACTS

Er zijn 5,7 contactmomenten nodig voordat een lead tot business leidt. De magie zit hem in de mix van verschillende contactmomenten; LinkedIn, mail, telefonisch etc.

INZICHT
RESULTAAT

Onze opdrachtgevers hebben 30% meer leads bij de juiste online en offline toepassing van marketing automation

Maandag is de beste dag voor online benaderingen kandidaten

Het openingspercentage van mailings van onze opdrachtgevers is 32,3% (industriestandaard is 21%)

40% van de kandidatenmarkt is latent werkzoekend

20% van de warme leads converteert tot business 

10% conversie van website bezoek tot sollicitatie

FACTS

Productiviteitsstijging van minimaal 20%
bij sales consultants en/of recruiters

Er zijn 5,7 contactmomenten nodig voordat een lead tot business leidt. De magie zit hem in de mix van verschillende contactmomenten; LinkedIn, mail, telefonisch etc.

Onze opdrachtgevers hebben 30% meer leads bij de juiste online en offline toepassing van marketing automation

Het openingspercentage van mailings van onze opdrachtgevers is 32,3% (industriestandaard is 21%)

40% van de kandidatenmarkt is latent werkzoekend

Maandag is de beste dag voor online benaderingen kandidaten

10% conversie van website bezoek tot sollicitatie

20% van de warme leads converteert tot business 

RESULTAAT
INZICHT

UP in Business

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.

Neem contact op

Laat hier een bericht achter.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.
Volledig scherm

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP gelooft dat je sales als vanzelfsprekende hartslag kunt organiseren. Een onontkoombaar salesritme. Een flow waarin sales door de organisatie niet als terugkerende taak, maar als prettig en vanzelfsprekend wordt ervaren. Het resultaat van die flow zien we terug in groei in leads en groei in verkooprendement.