Veel lees plezier
Beeld zegt meer dan 1000 woorden is het credo van Margo Rouwhorst, Creative partner van UP. Daarom ook ons visuele verhaal.
Het aangescherpte verhaal waar we in geloven en waar we ons bij thuis voelen, waar we onze beloftes completer en concreter hebben kunnen maken.
Automation
Marketing
Recruitment
seduced?
or
hunted
be
rather
you
Would
Directed by Caroline Pols
Caroline Pols
Founder UP
In deze speciale editie geven we onze partners en opdrachtgevers graag het podium om hún unieke verhaal te vertellen. Het is een bomvol Magazine geworden, met inspirerende artikelen en interviews.
Veel lees plezier!
We zijn geworden wie we zijn, omdat wij intrinsiek kiezen voor collega’s, partners en opdrachtgevers die bij ons passen. Met al deze ervaringen, gesprekken, projecten en successen hebben we ons bedrijf ontwikkeld, en hebben we onze beloftes completer en concreter kunnen maken. Daarin nemen we een herwaardering van het mooie recruitment-vak mee. We geven recruiters de tools in handen om het meer over de inhoud te kunnen hebben. Om niet te jagen maar te verleiden.
door Caroline Pols
Mensen kiezen intuïtief voor merken
met een verhaal. Jij dus ook.
Een verhaal waarin je gelooft, van een merk waarbij je je thuisvoelt. Daarom werken wij ook actief aan het merk UP. Onlangs hebben we onze nieuwe look & feel gepresenteerd, gebaseerd op ons aangescherpte merkverhaal. We zijn daarbij niet over een nacht ijs gegaan. We wilden een betekenisvol, aanstekelijk en authentiek verhaal vertellen.
Voorwoord
Veel lees plezier
Beeld zegt meer dan 1000 woorden is het credo van Margo Rouwhorst, Creative partner van UP. Daarom ook ons visuele verhaal.
Het aangescherpte verhaal waar we in geloven en waar we ons bij thuis voelen, waar we onze beloftes completer en concreter hebben
kunnen maken.
Automation
Marketing
Recruitment
Recruitment
is geen jacht, het is verleidingskracht.
Would you
rather be
hunted
or seduced?
seduced?
or
hunted
be
rather
you
Would
A film by UP
Directed by Caroline Pols
Caroline Pols
Founder UP
In deze speciale editie geven we onze partners en opdrachtgevers graag het podium om hún unieke verhaal te vertellen. Het is een bomvol Magazine geworden, met inspirerende artikelen en interviews.
Veel lees plezier!
We zijn geworden wie we zijn, omdat wij intrinsiek kiezen voor collega’s, partners en opdrachtgevers die bij ons passen. Met al deze ervaringen, gesprekken, projecten en successen hebben we ons bedrijf ontwikkeld, en hebben we onze beloftes completer en concreter kunnen maken. Daarin nemen we een herwaardering van het mooie recruitment-vak mee. We geven recruiters de tools in handen om het meer over de inhoud te kunnen hebben. Om niet te jagen maar te verleiden.
door Caroline Pols
Mensen kiezen intuïtief
voor merken met een verhaal. Jij dus ook.
Een verhaal waarin je gelooft, van een merk waarbij je je thuisvoelt. Daarom werken wij ook actief aan het merk UP. Onlangs hebben we onze nieuwe look & feel gepresenteerd, gebaseerd op ons aangescherpte merkverhaal. We zijn daarbij niet over een nacht ijs gegaan.
We wilden een betekenisvol, aanstekelijk
en authentiek verhaal vertellen.
Voorwoord