Beeld zegt meer dan 1000 woorden is het credo van Margo Rouwhorst, Creative partner van UP. Daarom ook ons visuele verhaal.

 Het aangescherpte verhaal waar we in geloven en waar we ons bij thuis voelen, waar we onze beloftes completer en concreter hebben kunnen maken.

Automation

Marketing

Recruitment

seduced?

or

hunted

be 

rather

you

Would 

Directed by Caroline Pols

Caroline Pols
Founder UP

In deze speciale editie geven we onze partners en opdrachtgevers graag het podium om hún unieke verhaal te vertellen. Het is een bomvol Magazine geworden, met inspirerende artikelen en interviews. 

Veel lees plezier!

We zijn geworden wie we zijn, omdat wij intrinsiek kiezen voor collega’s, partners en opdrachtgevers die bij ons passen. Met al deze ervaringen, gesprekken, projecten en successen hebben we ons bedrijf ontwikkeld, en hebben we onze beloftes completer en concreter kunnen maken. Daarin nemen we een herwaardering van het mooie recruitment-vak mee. We geven recruiters de tools in handen om het meer over de inhoud te kunnen hebben. Om niet te jagen maar te verleiden.

door Caroline Pols

Mensen kiezen intuïtief voor merken
met een verhaal. Jij dus ook.

Een verhaal waarin je gelooft, van een merk waarbij je je thuisvoelt. Daarom werken wij ook actief aan het merk UP. Onlangs hebben we onze nieuwe look & feel gepresenteerd, gebaseerd op ons aangescherpte merkverhaal. We zijn daarbij niet over een nacht ijs gegaan. We wilden een betekenisvol, aanstekelijk en authentiek verhaal vertellen.

Voorwoord

Beeld zegt meer dan 1000 woorden is het credo van Margo Rouwhorst, Creative partner van UP. Daarom ook ons visuele verhaal.

 Het aangescherpte verhaal waar we in geloven en waar we ons bij thuis voelen, waar we onze beloftes completer en concreter hebben
kunnen maken.

Automation

Marketing

Recruitment

Recruitment 
is geen jacht, het is verleidingskracht.

Would you
rather be
hunted
or seduced?

seduced?

or

hunted

be 

rather

you

Would 

A film by UP

Directed by Caroline Pols

Caroline Pols
Founder UP

In deze speciale editie geven we onze partners en opdrachtgevers graag het podium om hún unieke verhaal te vertellen. Het is een bomvol Magazine geworden, met inspirerende artikelen en interviews.

Veel lees plezier!

We zijn geworden wie we zijn, omdat wij intrinsiek kiezen voor collega’s, partners en opdrachtgevers die bij ons passen. Met al deze ervaringen, gesprekken, projecten en successen hebben we ons bedrijf ontwikkeld, en hebben we onze beloftes completer en concreter kunnen maken. Daarin nemen we een herwaardering van het mooie recruitment-vak mee. We geven recruiters de tools in handen om het meer over de inhoud te kunnen hebben. Om niet te jagen maar te verleiden.

door Caroline Pols

Mensen kiezen intuïtief 
voor merken met een verhaal. Jij dus ook.

Een verhaal waarin je gelooft, van een merk waarbij je je thuisvoelt. Daarom werken wij ook actief aan het merk UP. Onlangs hebben we onze nieuwe look & feel gepresenteerd, gebaseerd op ons aangescherpte merkverhaal. We zijn daarbij niet over een nacht ijs gegaan. 
We wilden een betekenisvol, aanstekelijk 
en authentiek verhaal vertellen.

Voorwoord

WHAT'S UP - Edities UP in Business Magazine

UP Recruitment Marketing Automation garandeert een continue instroom van de juiste kandidaten. De beste kandidaten zijn niet op zoek naar jou. Recruitment is geen jacht, het is verleidingskracht.
Volledig scherm